Hogyan alkotnánk meg mi egy vállalat stratégiáját?

Stratégia implementáció tréningünk záró alkalmán menedzsment tanácsadók bőrébe bújva, 3 fős csapatokban dolgoztuk ki egy nemzetközi FMCG vállalat magyarországi stratégiáját, beépítve mindazt a tudást, amit a tréning alatt megszereztünk.

A feladat során elsőként stratégiai célokat fogalmaztunk meg a funkcionális egységek számára, majd ezekhez akciókat rendeltünk, melyeket priorizáltunk egy egyéves megvalósítási időszakra. Végül az akciókhoz visszamérést segítő KPI-okat határoztunk meg.

Az elkészített feladatokat a PwC székházában adhattuk elő, szakértő zsűri előtt. Köszönjük Hajdú Dalmának, Bagyinka Flórának és Török Gergelynek a csapatokra bontott, személyes visszajelzést!

Továbbá köszönjük partnerünknek, a Dúzsi Tamás Pincéjének, hogy ismét kitűnő borukkal köszönhettük meg az előadást!