Hogyan adjunk el egy láthatatlan rúzst?

Social media marketing tréningünk utolsó eseményén a Marketingszoveg.com esetét oldottuk meg, igen, egy láthatatlan rúzsról.

Hallhattunk egy prezentációt a termékről, majd a célcsoport kiválasztását követően mi adtuk elő, hogy hol és milyen módon promotálnánk a láthatatlan rúzst. A social media platformok kiválasztását, és az influencerek bevonásának megtervezését követően bemutattuk a kampányhoz tartozó ütemtervet és költségtervet is. Kiemelésre került a láthatatlan rúzs USP-je, és egyéb, a terméket attraktívvá tevő tulajdonságok. A feladat tökéletes zárása volt a féléves munkának, melynek minden alkalmán valami újat tanulhattunk.

Köszönjük Sipos Zoltánnak, Vavrek Balázsnak és Berze Mártonnak a jó hangulatú, pörgős és tanulságos tréning alkalmakat, melyeken a félév során sok szakmai és közösségi élménnyel gazdagodtunk.

Köszönjük továbbá partnerünknek, a Schunk Pincének, hogy kiváló boraikkal köszönhettük meg előadóink munkáját.