Erős branding és cutomer engagement – De hogyan?

Social media marketing tréningünk keretében két koncepció készült egy Unilever termék témájának felvirágoztatásáról az Y generáció körében.

A csapatok a vállalat szakértőinek tartottak prezentációt, melyben hallhattunk egy átfogó marketing mixet és termékújdonságokat tartalmazó megoldást, valamint megismerhettünk egy “fast-tea” üzletlánc promóciós, költség- és termékportfólió ötletet is.

Köszönjük az Unilevert képviselő Molnár Zsófia, Csoór Edgár, Harmati Gréta és Banyay Marcell nyitottságát és szakmai tanácsait, melyeknek köszönhetően rengeteget tanultunk, és maradandó élményben volt részünk!

Köszönjük továbbá az eseményt támogató partnerünk, a Schunk Pince hozzájárulását, mely által a prezentációkat értékelő szakmai zsűri munkáját minőségi ajándékkal köszönhettük meg.