A VFK négy alkalmat felölelő Online Marketing tréningjének harmadik alkalmán ismételten Kecskés Viktóriával, a Geometry Hungary képviselőjével beszélgettünk.

A tréningen SentiOne nevű programról hallhattunk bővebben, amely arra alkalmas, hogy tulajdonképpen monitorozza az összes szöveges írásos felületet magyar illetve nemzetközi téren, valamint kiváló a versenytársak elemzésére is. 👥

A programban különböző szempontok alapján kereshetünk 🧐 ebben a nagy leltárban kulcsszavak által, mellyel képet kapunk arról mit gondol rólunk a magyar web.

Viktória továbbá a témához kapcsolódóan számos érdekes gyakorlati esetet osztott meg velünk, mely alapján kifejtette, hogy olyan megközelítésmódokat találhatunk a program által, amely egy cég számára komoly üzleti lehetőségeket fedhet fel továbbá a kommunikációs tervben is nagy hasznára válhat.

Emellett a tréningen szó esett még a Google Trendsről, mely képes több cég összehasonlítására ez által hosszútávú trendek azonosítására is alkalmas továbbá a KSH Időmérlegéről, mely felméri, milyen tevékenységeket folytatnak az emberek egy nap során.

Már alig várjuk a záró alkalmat, ahol az eddigi tudásunkról egy prezentáció keretében számot adhatunk! 😊