A VFK négy alkalmat felölelő Online Marketing tréningjének második alkalmán vettünk részt kedden, ahol ismét Kecskés Viktóriával, a Geometry Hungary képviselőjével beszélgettünk.

Újból felhívta a figyelmünket arra, hogy mindig a tervezhetőség és mérhetőség szempontja alapján mérlegeljünk, ha jó marketingkommunikációs stratégiát szeretnénk kialakítani.

Megvizsgáltuk, hogy milyen egy jó banner kampány, illetve honnan és milyen formában érkezhetnek látogatók a weboldalra.

Sorra vettük azokat a – gyakran használt – social media platformokat, amelyekkel nagy elérést, illetve inkább célcsoport specifikus elérést érhetünk el.

Majd egy izgalmas témát boncolgattunk, amely a magyar fogyasztók legszélsőségesebb érzéseit váltotta ki: az ABOUT YOU kampány. Megtudhattuk, milyen lépéseket tett a piac meghódítására, milyen marketingeszközöket használt, illetve mekkora forgalmat generált az elmúlt hónapban.

Viktória, digitális marketing specialistaként olyan kulisszatitkokat is megosztott velünk, amit még a Google Analytics-e is megirigyelt volna! 

Már várjuk a következő alkalmat, ahol a social media platformokat vesszük részletesen górcső alá!