Hogyan legyen ütős online marketing stratégiánk? Mi számít konverziónak? Mi köze az ABC-nek a Google Analytics-hez? 🤔

A félév négy alkalmat felölelő Online marketing tréningjének első felvonásán vehettünk részt tegnap Kecskés Viktóriával, a Geometry Hungary képviselőjével. A tréning a 📊mérhetőség📈 jegyében zajlott, megismerkedhettünk a legnépszerűbb social media platformok👥 működésével, és egy jó marketingkommunikációs stratégia alapjaival. Azt is megtudtuk, mi a különbség a Hero, a Hub és a Hygiene content között, és hogy hogyan alkalmazzuk ezeket a brandünk építésénél.

Ezután gyakorlati vizekre eveztünk, és bővebb betekintést kaptunk a Google Analytics, valamint a Facebook Ads rejtelmeibe, megtudhattuk, milyen KPI-okat érdemes meghatároznunk, és hogyan mérjünk mindent (is)! 👩‍💻

Viktória, digitális marketing specialistaként a Geometry Hungary-nél abban segít az ügyfeleknek, hogy mérhető digitális ökoszisztémát alakíthassanak ki. Rengeteg gyakorlati esetet és tapasztalatot osztott meg velünk, és a tréning végén arra is volt lehetőség, hogy a kérdéseink mentén kitérjünk a még minket érdeklő problémákra.💬

Már alig várjuk a következő alkalmat! 😊
#vfk #vfkbce #vallfejl #bce #geometry #trening #szakmaisag #kozosseg