December 3-án, kedden Torma Szabolcs, Marketing- és PR-vezető, valamint Knáb Tamás, kontroller jóvoltából megrendezésre került az idei félév harmadik workshopja is. Az alkalmon a 👷‍♂generálkivitelező👷‍♀ Merkbau Építőipari és Kereskedelmi Kft. sikeres arculatváltásának kulisszái mögé leshettünk be.
A workshopon körüljártuk az új logó megszületésének körülményeit.
Megtudhattuk, hogy a Merkbau jelenlegi, letisztult arculatának alapkövei egy tárgyalóban születtek meg, ahová a tulajdonosok és műszaki vezetők is hivatalosak voltak, így érdekes marketingvezetői kihívás volt a különböző nézőpontokat összehangolni.
Hallhattunk a persona kialakításának fontosságáról, és hogy milyen felületeket érdemes számba venni az arculat kialakítása során.
Az is szóba került, hogy az arculatváltás esetén mennyire fontos, hogy a cégen belül is megszeressék az új irányt – és, hogy hogyan lehet ezt elérni.
Köszönjük az érdekes előadást! 

Továbbá köszönjük partnerünknek, Dúzsi Tamás Pincéjenek, hogy kitűnő borukkal köszönhettük meg előadóink munkáját!